Az RCH 1116 048-as Taurusa a vonat élén. |
Az első hosszabb megállás Győrben tartottuk, (egy megkésett soproni IC-vel való kereszt miatt) itt leszálltam fotózni, bár fény még nem sok volt. Innen Lajtaújfaluig (Neufeld a. d. Leith) jutottunk el, ahol ismét meg kellett szakítani utunkat (ezúttal háromnegyed órán át álltunk) az ebenfurthi biztber hibája miatt. Három ellenvonat bevárása után (ÖBB CityShuttle) folytathattuk utunkat.
Az egyik City Shuttle inga végén GYSEV matricás Taurus dolgozott. |
Templom Gloggniz környékén. |
Hóviharban halad a vonatunk valahol Payerbach, és Semmering között. |
Kis mürzzusclagi városnézés, és evés-ivás után visszatértünk az állomásra vonatot fotózni. Eredetileg a Südbahnmuseumot szerettük volna megnézni, de az zárva volt.
Konténervonat érkezik Mürzzuschlagba egy 1144-essel az élen. |
Raijet indul Gloggnitz felé, a 2. vágányon a vonatunk áll visszaindulásra készen. |
A teher, és a személyforgalom is nagyon élénk; a Railjetek + IC kocsikkal (autószállító kocsival is) járnak. Tehervonaton a Taurus, és az 1144-es jellemző, de előfordul 1142-es is.
A visszaúton semmi említésre méltó nem történt, de a Lajtaújfalun összeszedett +45 percet Tatabányáig kb. 15-re sikerült lefaragni.
Végül egy kép a soproni éjszakából Sisi Taurussal, és Ap 19-05 kocsival. Érdekesség, hogy Magyarországon már csak a GYSEV-nél közlekedik sebesvonati Ap; a MÁV a 2002, és 2005 között az összeset selejtezte, vagy lefokozta másodosztályú Bp kocsivá.
Ma ezek a kocsik a Start legkényelmesebb sebeskocsijai.
MÁV Ap
MÁV Ap belső
MÁV Bp
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése