2014. június 23., hétfő

Mozgalmas mindennapok

Az imént már említett közösségi szolgálatból kifolyólag, a szünet első hetében négyszer is sikerült felutaztatnom magam Pestre. Pénteken, valamint szombaton az utat MÁV-val tettem meg, az utolsó 'csabai, és az első vörösvári átszállás dokumentálásának céljából. Akadt azonban más megörökítendő érdekesség is mindkét napom.
Lássuk hát a galériát!

06. 20.

Pénteken a 16:01-esre várva,csak ez az egy Desiro (002) árválkodott az állomáson,
a "tanksapkáján" egy filctollal odfirált Rossz! felirattal.

Majd megérkezett a 016, és rögtön fordult is vissza Vörösvárra.





Le és felszálló utasok kavalkádja.


Kertvárosban találkoztunk az I. menetrendi módosítás óta 
20 percet itt veszteglő 32915-ös személlyel. 


A gazdaságosság és utasszerzés jegyében a személyvonat után dupla Desiros
szerelvénymenet közlekedett Fehérvárról Esztergomba.
Képemen a vonat Esztergom-kertváros bejárati jelzőjénél várja, hogy
a 32915 kihaladjon az állomásról Esztergom felé.


Az utolsó piliscsabai átszállást nem csak én örökítettem meg.


Pótlóbuszok serege az állomás előtti téren.


Visszaúton is a vasutat választottam, így a vonatom 23-as érkezését követően
fotózhattam az Esztergomban tolató 202-es, és 203-as Dácsiát, amint az itt
rönkfával megrakodott 2 db Eas kocsival tolattak.
(A hármason Desiro mozog, az ötösön pedig egy üres autószállító szerelvény várakozik.)
 06. 21.


Retro hangulat Esztergomban.
Szombaton öt fordulót is teljesített a 203-as Bzmot Esztergom és Pilisvörösvár között.
Az általam választott 2013-as személyt is ő vitte 'Vörösvárig.


A nyári menetrend módosításkor Pilisvörösvárra került át a vonat és a
busz közötti átszállás.

Margóra: A forgalmista beszélget egy másik vasutassal, az egomi állomáson (utóbbi már régóta várhatott a délutáni komáromira):


 - Meg tetszik mondani nekem, mi megy Komáromba? - kérdi az MÁV-os pulóverben feszítő középkorú fickó.
 - Nincs más szerelvényem, szóval a Bézét küldöm vissza - válaszol a forgalmász.
 - No sebaj, akkor sem megyek busszal Piszkére, ha már vasutas vagyok. Ötszáz forint, az két sör ára!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése